שלום לך ותודה שפנית אלי,

לשם התחלה, אם בתך חובבת דגנים אז מהרי להחליפם במזונות מלאים כמו: פסטה מקמח מלא (קיים גם בצורת חיות) ופתיתים מקמח מלא. לגבי האורז, נסי חצי כוס אורז מלא וחצי כוס בסמטי לבן. כל אלו עשירים בסיבים תזונתיים, בויטמינים ובמינרלים.

מזון מלא נאכל בשלמותו, עם כל הרכיבים הטבעיים שלו, בעוד שמזון חסר הוא מזון שהוסרו ממנו רכיבים תזונתיים חיוניים.

לגבי האבטיח והתפוח, בהשראת ראש השנה, עודדי אותה לאכול תפוח בדבש http://www.imaba.co.il/article.php?pid=1784.

לדבש יש אפקט מעט משלשל.

עליה להרבות בשתייה של מים.

רעיונות נוספים:

קני גביע גלידה ומלאי אותו במגוון צורות וצבעים של פירות העונה.

חשוב מאוד למסד ארוחות משפחתיות.

שמשי כדוגמה אישית.

גייסי אותה למלאכת הכנת ארוחת הערב.

בדקי אם העצירות נובעת מגורם רגשי, נפשי.

שלבו פעילות גופנית ביומיום.

 

שמחתי לעזור,

צמרת בן דוד, מנהלת תחום תזונה, פורטל אמאבא


עוד באותו נושא

התגובות שלכם ...

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!

הורים לילדים – מה אתם מחפשים?