לקראת החגים יוצא הסניף במגוון הטבות ומבצעים אטרקטיביים במיוחד למשפחות ולילדים.

תפריט הילדים (לילדים עד גיל 12) כולל ארוחות מגוונות המוגשות לילדים באופן חוויתי במארז דמוי מכונית.

בתפריט הילדים:

* שניצלונים עם צ'יפס.

* חזה עוף צלוי עם קלחי תירס, אורז וירקות.

* המבורגר עם צ'יפס.

* נקניקיות עם צ'יפס.

מחירה של מנת ילדים הוא 42 ₪, והיא מגיעה עם שתיה וגלידה לקינוח.

מלבד תפריט ילדים מציעה המסעדה מגוון מנות ראשונות, מנות צמחוניות וכן מנות טבעוניות שיכולות להתאים גם לילדים, לנערים וכמובן - למבוגרים.

עוד במקום: חדר משחקים פעיל, חוברות צביעה וכן שולחנות עם מסכי קיר המציעים משחקים לילדים. בנוסף, מעת לעת מתקיימות בחצר הסמוכה למסעדה פעילויות והפעלות לילדים.

לפרטים נוספים: 03-726-1118

[צילום: קונספטיק]

עוד באותו נושא

התגובות שלכם ...

חוות דעת

אתמול יצאנו לציין את יום ההולדת ה-11 של אספוש בארוחת צהריים משפחתית במסעדת ה 'BBB בורגוס בורגר בר' בסניף רמת החייל.

שמענו שהסניף עבר שיפוץ ושדרוג וגם שינוי רציני ביחס שלו למשפחות ושכעת הוא סניף שידידותי במיוחד לילדים, והחלטנו לבדוק את הדבר בעצמנו. מה גם שלקראת החגים הם עומדים לצאת במגוון הטבות ומבצעים ואמיר עובד בדיוק שני מ' משם, כך שאם המקום ימצא חן בעינינו תהיה לנו סיבה להגיע לא מעט...

ובהמשך לידידותיות לילדים כבר כשנכנסנו למסעדה ציפתה לנו הפתעה נעימה: כל הילדים נעלמו תכף ומיד לחדר משחקים מיוחד שם כל אחד מהם מצא מה לעשות ואנחנו ההורים ישבנו בנחת זה עם זו והצלחנו לשתות כוס משקה נטולת ילדים! תענוג נדיר בשישי בצהריים.

מבחינת ארוחות הילדים הגענו עם שלושה כך שזכינו להזמין אחת מכל סוג כמעט: נקניקיות/שניצלונים עם צ'יפס וחזה עוף צלוי עם קלחי תירס אורז וירקות לחתן יום ההולדת שכבר גדול בשביל נקניקיות או שניצלונים.

בזמן ההמתנה לארוחה הילדים קיבלו חוברות עבודה וצביעה וצבעים, שהעסיקו אותם גם ליד השולחן ונתנו לנו המבוגרים עוד זמן איכות בלי מריבות וצעקות ברקע.

אבל לא היה צריך להעסיק את הילדים זמן רב. מנות הילדים הגיעו מהר מאד, ובתצוגה מרשימה ביותר: בתוך אריזות קרטון בצורת מכונית! הילדים כל כך התלהבו ולא הפסיקו לפטפט על האפשרויות הבלתי מוגבלות למשחק במכוניות הללו...

אגב, על אף התצוגה המרשימה מנות הילדים אינן קטנות בכלל, אף ילד לא הצליח לגמור את המנה שלו. מחירה של מנת ילדים הוא 42 ₪ והוא כולל גם שתיה וקינוח.

גם המנות שלנו המבוגרים היו נהדרות, אנחנו לא ניסינו לגוון אלא לקחנו, בהתחשב בעובדה שהגענו למסעדת בורגרים, המבורגרים. אני חייבת לציין שהמנה שלי הייתה גדולה מידי ולא הצלחתי לחסל אפילו חצי ממנה. עיניים גדולות כמו שאומרים...

ולקינוח כמובן בננה עם כדורי גלידה וזיקוק כדי לחגוג את המאורע – שהגיע מלווה בשירת "היום יום הולדת" ושימח מאד מאד את אסף הנרגש....!!!

לסיכום אני יכולה לומר – הלוואי שכל מסעדה הייתה מפנקת ככה ודואגת לתעסוקה מאלף ועד תו לילדים. אין ספק שזה הגביר בצורה משמעותית את ההנאה שלנו וכתוצאה מכך- גם את משך הזמן שישבנו שם וכמות המנות שהזמנו...

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!

הורים לילדים – מה אתם מחפשים?