אתם גם הורים וגם בעלי עסק? גם מחליפים חיתולים וגם מנסים לקדם ולשווק את עצמכם כל הזמן? קראו כאן כדי לגלות מהן הדרכים האפקטיביות ביותר בהן כדאי להשקיע את הוצאות הניהול, השיווק והפרסום שלכם.

הורים בעסקים: כל מה שאתם צריכים לדעת על ניהול מוניטין וכתבות יחצ

עסק שרוצה להצליח, חייב להשקיע בהגברת המוניטין שלו בתודעת קהל הלקוחות הגלובלי וכמובן גם לצאת למסע יחצנות יעיל. במיוחד היום, כשעיקר החשיפה בכל תחום היא דרך המדיה, חשוב מאוד לשים את עיקר הדגש על ניהול מוניטין וכתיבת יחצ בזירה הדיגיטלית, קרי האינטרנט.

כמעט לכל אדם היום יש מכשיר נייד חכם עם גישה לרשת האינטרנט דרך אתרים, אפליקציות וכמובן הרשתות החברתיות. אז למה לא לעשות מזה כסף ולשים את עצמכם בקדמת הבמה?

 

כיצד אפשר להגביר את המוניטין של העסק או החברה שלכם?

יש כל מיני דרכים בהן תוכלו להגביר את המודעות החיובית כלפיכם כבעלי עסק שרוצים להצליח. התחרות היא קשה ורבה, בכל תחום בחיים יש לא מעט מתחרים שרוצים לקבל את מלוא תשומת הלב של ציבור הלקוחות שאתם גם רוצים לקחת מהם חלק. מה תוכלו לעשות על מנת להיות בולטים? זה אמנם נשמע פשוט אבל מדובר בדרך ארוכה למדי.

 

דרך הרשתות החברתיות והפלטפורמות הכי חמות והכי פופולריות אפשר להגיע לעשרות ואף מאות אלפי לקוחות פוטנציאליים, דרך נוספת לקבל פופולריות היא למשל דרך גני הילדים של ילדיכם, תוכלו למשוך את תשומת ליבם של הורי הגן ולקבל עוד פופולריות. הרשתות החברתיות, אם דרך אפליקציות בנייד או באתרים במחשב, מעניקות לאנשים בודדים, טאלנטים וכמובן גופים גדולים יותר כמו גופים ציבוריים וחברות להתפרסם בקנה מידה עולמי. לא מעט אנשים מצאו את עצמם בראש הסולם החברתי כשלפני רגע עדיין היו אנונימיים. זה כמובן לא מתחיל ונגמר בפתיחה של עמוד פייסבוק, דף אינסטגרם וערוץ יוטיוב, זה כמובן לתחזק את זה ולפרסם פוסטים ותכנים אטרקטיביים כל הזמן על מנת לשמור על תדירות פרסומית ולדבר שוב עם הורי הגן של ילדיכם שיעזרו להפיץ את העסק שלכם.

חברות וארגונים שלא רוצים לקחת את העבודה הקשה הזו על עצמם, יכולים כמובן למנות חברת ניהול מוניטין וכתבות יחצ שיעשו עבורם את הכל.

 

מה עושה חברת ניהול מוניטין וכתבות יחצ?

חברה המתמחה בשיווק דיגיטל משתמשת בכל הכלים, האסטרטגיות, השיטות והטכנולוגיות העומדות לרשותה על מנת להביא את החברה, ארגון או אדם פרטי לקדמת הבמה ולתודעת הציבור שהוא רוצה להיות יותר חשוף אליו. אנשים שרוצים להצליח בתחום מסוים פונים לחברה כזו והיא פועלת על מנת להעלות את השמות שלהם בזירות הנכונות אל קהלי היעד הנכונים.

חברת ניהול מוניטין ויחצנות פועלת בזירות הדיגיטליות השונות, כמו ניהול נכון ויעיל של אתר הבית של הלקוח, הוספת כתבות ממומנות ופרסומיות בהם מופיעות מילות מפתח חשובות אותן מחפשים לקוחות פוטנציאליים, ניהול של עמודי הפייסבוק והעלאת פוסטים, ניהול של ערוץ אינסטרגם פעיל ואטרקטיבי, פרסום סרטוני תדמית מרשימים ועוד.

 

מה חשוב לדעת בניהול נכון של מוניטין ציבורי?

בראש ובראשונה יש לסמן מטרות. כמו כל דבר בחיים, צריך לרשום עם עט על דף את כל השלבים בהם רוצים לפעול, כמו למשל מה המוצר אותו אתם רוצים לקדם, מה התוכן הבסיסי והקבוע שתמיד יהיה שמור באתר או בפוסטים שלכם, מה הלוגו והסלוגן איתם אתם מציגים את עצמכם, וכמובן מי קהל היעד שלכם. קהל היעד אותו אתם רוצים למשוך אליכם יכול להיות מאוד פעיל בזירות מסוימות. אם אתם פונים לקהל צעיר יותר, כדאי לכם מאוד לעשות סקירה מקיפה ובדיקות רקע לגבי הפרופיל של האדם הצעיר הטיפוסי בישראל, בדקו באילו פלטפורמות הם נוהגים לבקר ולבלות, מה הם הרגלי הצריכה שלהם ואיך תהיה הגישה הכי נכונה לפנות אליהם. גם אם אכן הקמפיין השיווקי שלכם יגיע אל קהל היעד, אם אתם לא תדעו לדבר בשפה שהם יבינו, אתם לא תצליחו לקנות אותם.

 

לשמור על תדירות

אנשים שעוקבים אחרי עמוד פייסבוק, דף אינסטרגם או ערוץ ביוטיוב רוצים לשמוע מהם אחת לכמה זמן. זה נחמד להעלות סרטון או פוסט אחד יפה עם עשרות אלפי צפיות, אבל בכדי שאתם תצליחו לאורך זמן חשוב שתשמרו על קביעות ותדירות בהעלאת תכנים מעניינים אחת לכמה זמן. מומלץ שזה יהיה בתאריך קבוע כך שבמודעות של קהל הלקוחות הם ידעו לצפות לשמוע מכם.

 

להיות ברורים כל הזמן

אחת מהבעיות הכי גדולות בשיווק ופרסום זה הבהירות של הדברים. לקוח אוהב לראות מודעות פרסומיות קצרות, פשוטות, ברורות וקולעות. קצר וקולע ולא ארוך וצולע. חשוב שתשמרו תמיד על תוכן קצר אבל איכותי, שמתוכו יבין הלקוח ישר מי אתם, מה אתם, מה באתם לשווק ואיך אפשר ליצור אתכם קשר.

 

חווית משתמש איכותית

חווית המשתמש היא מושג מפתח חשוב ביותר שחשיבותו מואצת מאוד בשנים האחרונות. איזה כיף זה להיכנס לאתר בית של חברה מסוימת שהכל בה מסודר, נקי, מאורגן ומושך? גם אם יש לכם תכנים ברמה בינונית ואיכות לא מי יודע מה, אם חווית המשתמש של הלקוח תהיה מעולה, כבר הצלחתם לשים אותו אצלכם בכיס! העניקו דגש מאוד חשוב לפיתוח חווית משתמש נוחה, זה לא רק העיצוב אלא גם ובעיקר הקלות של התפעול באתר או בעמוד אותו אתם מתפעלים.

 

פתו את הלקוחות שלכם

אלף בית של ניהול מוניטין וכתבות יחצ זה לדעת איך למשוך את הלקוחות בתהליכים כמו למשל קניית עוקבים לטיקטוק . זה יכול להיות הנחות ללקוחות חדשים, מועדון לקוחות שווה במיוחד שמעניק תנאים מיוחדים למי שממשיך לעקוב אחריכם, זה יכול להיות הנחות משמעותיות ברכישות הראשונות או ברכישה של מוצרי החברה שלכם ועוד. כך הלקוחות יקבלו מכם רושם ראשוני מיוחד ויזכרו אתכם בתור חברה שמשתלם לצרוך בה את המוצר או השירות. אחרי הכל, מי לא אוהב לקבל דברים בחינם? תנו להם הרגשה שאתם באים לקראתם, שאתם רוצים לפנק אותם ותקבלו את היחס הזה חזרה.

 

עשו כל דבר במינון הנכון

חשוב להדגיש את הצדדים היפים שלכם, אבל כמובן בלי להגזים ולהמציא דברים שלא קיימים. לקוחות מאוד מעריכים שקיפות מצד ארגונים, גופים וחברות שנותנות להם שירות. כמובן שבעבודת ניהול מוניטין וכתיבת יחצ מה שנותנים לו במה זה היתרונות שלכם מעל פני כל שאר המתחרים וכתיבה של כמה אתם טובים ומעולים, אך כמובן לעשות את זה במידה נכונה ולא באופן מצועצע מדי. תוכלו להדגיש את היתרונות שלכם על פני השאר גם בדרכים אחרות כמו הנחות, מבצעים, דברים בלעדיים שאתם טובים בו וכדומה. לפעמים מעשים הרבה יותר טובים ממילים.

 

לבחור בחברה שעושה עבודת יחסי ציבור הכי טוב שיש

כמו שאתם רוצים להיות הכי טובים עבור הלקוחות שלכם, כך אתם וודאי רוצים לבחור את חברת שיווק המדיה הכי טובה שיש. מאחר ומדובר בתחום קריטי ביותר שיהיה זה שאחראי על הבאת הלקוחות עד אליכם, זה קריטי להשקיע בחברת שיווק, יחסי ציבור והעלאת מוניטין באיכות גבוהה. בחרו בחברה שיש לה מקצועיות, וותק וניסיון ופעילות ענפה בתחומי שיווק ופרסום רבים.

 

 

בהצלחה!

 

שלכם,
צוות אמאבא

 


עוד באותו נושא

המדריך לבחירת רופא מומחה

בחירת רופא מומחה היא משימה לא פשוטה. במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד שלב אחר שלב, לבחור את המומחה המתאים ביותר למקרה שלכם.

התגובות שלכם ...

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!