לילי גאה להציג את סדרת הדגל החדשה והמשופרת "לילי Pure clean" עם טכנולוגיית ה- Clean wave לניקיון שאפשר להרגיש.

לילי, מותג נייר הטואלט האהוב, יוצא בימים אלה בהשקה מחדש של סדרת הדגל הכוללת שדרוג מוצרי ונראות חדשה.

 

גם במוצר החדש ממשיכה לילי לחשוב על הצרכן ולייצר עבורו ערך מוסף, עם בידול גדול משאר המתחרים העיקריים בקטגוריה.

בינואר הקרוב לילי עושה צעד נוסף בביסוס ערכי המותג בעולמות הניקיון והייגינה האישית עם השקת טכנולגיית ה – Clean Wave. ממחקר שערכה החברה, נמצא כי תחושת הניקיון אצל האדם הולכת ופוחתת במהלך שעות היום, במיוחד לאחר שימוש בשירותים.  

 

מיכל בן חיים, מנהלת שיווק של עולם הנייר בקימברלי קלארק, אומרת: "לקחנו את התובנה הזו שמביאה עימה צורך בשדרוג תחושת הניקיון, וממנה יצאנו לשיפור מוצרי מוחשי, שיביא ערך אמיתי לצרכן. שדרגנו את הנייר לנייר חזק ואיכותי יותר מבלי להתפשר על הרכות והוספנו לדפי נייר הטואלט, הטבעה חדשה וייחודית בטכנולוגיית ה-Clean Wave שמעניקה חווית ניקיון טובה יותר".

 

גם אריזת המוצר עוברת בימים אלה חידוש ומציגה נראות רעננה והבטחה חדשה- "ניקיון שאפשר להרגיש".

 

 

סדרת לילי Pure תשווק במארזים של 24,30,32,40 ו-48 גלילים.

המלצת המחיר תישאר ללא שינוי.

 


עוד באותו נושא

"לילי לח" KIDS - סטנדרט חדש של ניקיון

לקראת החזרה לספסל הלימודים משיקה קימברלי קלארק מחדש את סדרת נייר הטואלט הלח "לילי לח" בדגש מיוחד על סדרת "לילי לח KIDS".

ממרח צוף אורגני

ממרח חדש כובש את כריכי ביה"ס: ממרח "צוף" - טעים להפליא, בריא וללא תוספת סוכר.

התגובות שלכם ...

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!

הורים לילדים – מה אתם מחפשים?