מותג מוצרי הניקיון "ניקול" יוצא בהשקה מחודשת של מוצריו במסגרתה הם יקבלו אריזות מחודשות, רעננות וידידותיות. עכשיו הרבה יותר קל לשלב את הילדים בעבודות הבית!
ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל מבית קימברלי קלארק, יוצא בימים אלה במהלך במסגרתו יקבלו אריזות המוצרים נראות ושפה חדשה.
בית נקי מייצר תחושת רוגע וחיוביות, וזה גם המסר שהמותג ינסה מעתה להעביר.
בניקול הבינו את הצורך בנוחות ובפשטות ולכן החליטו להנגיש עבור הצרכן בפשטות ונעימות את נוחות השימוש במוצרים ולסייע לו בבחירה קלה ויעילה של המוצר אותו הוא צריך.
עתה, יוכלו הצרכנים למצוא את המוצרים עם התוויות ונראות המאפשרים התמצאות קלה ונוחה.
לדוגמא, בקטגורית שקיות האשפה ניתן למצוא סרגל מידות שעוזר במהירות להבין מה מידת הפח אליו היא מתאימה.
המותג ניקול ימשיך להציע לצרכן פתרונות חכמים וחדשניים לניקיון הבית והמטבח שיהפכו את השהייה בבית, תחזוקתו וניקיונו לקלים ונעימים יותר.
עוד באותו נושא
בדין, מותג מרככי הכביסה האהוב, מתרחב ונכנס לשוק מוצרי נקיון הכביסה עם מוצרים חדשים בקטגוריית ג'ל הכביסה.
ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!
התגובות שלכם ...