לרגל 100 שנים להיווסדו משדרג המותג קוטקס את התחבושת ההיגיינית הפופולארית וכן מעדכן את אריזות המוצרים לעיצוב חדש, בולט ורענן שמתאים גם לנערות של ימינו.

מותג קוטקס חוגג בימים אלה 100 שנים להיווסדו. כחלק מהחגיגה מתהדר המותג בלוגו חדש בעל סימן מוכר המסמל נשיות, על מנת להדגיש את המחויבות של קוטקס להבטיח שמחזור או כל תפיסה שלילית לגביו, לא יעמדו בדרכה של אף אחת.

 

בנוסף ללוגו, המותג האהוב משדרג את התחבושת ההיגיינית הפופולארית וכן מעדכן את האריזות של מגוון המוצרים לעיצוב חדש, בולט ורענן, המתאים גם לנערות של ימינו.

 

לתחבושת ההיגיינית של קוטקס מרכז ספיגה חדשני Fast dry המסייע להגנה מנזילות ופספוסים, היא בעלת גזרה מיוחדת המותאמת באופן מושלם לגוף האישה, עשויה חומר רך דמוי כותנה לנוחות מקסימאלית ומעניקה תחושת ניקיון ויובש.

 

אגב, השם קוטקס הוא בעצם קיצור המילים cotton-like-texture, "מרקם דמוי כותנה".

 

 

להשיג ברשתות השיווק והפארם.


עוד באותו נושא

התגובות שלכם ...

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!

הורים לילדים – מה אתם מחפשים?