חטיבת המזון של חברת שסטוביץ משיקה מותג חטיפים חדשני לילדים: POOF. המותג החדש מאפשר ליהנות מחוויה של חטיף תלת מימד, כולל מיקס צורות כוכבים חדשני, במגוון טעמים.

הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, מיקס כוכבים בצל.

 

סתיו יואלי, מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ, מספרת: "השקת החטיף החדש מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, המתכוונת לבסס ולהרחיב את אחיזתה בקטגוריית חטיפי הילדים המהווה 16% מכלל שוק החטיפים. בפיתוח הסדרה החדשה שמנו דגש על הטעם, החוויה והנראות של החטיפים. במבחני הטעימה שערכנו בקרב קהלי היעד עולה כי החטיפים זכו לציונים גבוהים ביותר, במיוחד בחטיף מיקס הצורות כוכבים גריל אמריקאי".

 

גודל האריזה 40 גרם

כשרות: בד"צ עדה חרדית. 

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

 

 


עוד באותו נושא

התגובות שלכם ...

חוות דעת

במסגרת השקת חטיף !POOF יצא המותג החדש בקמפיין דיגיטלי שמציעה לילדים לצלם פעילויות ויצירות שלהם שכוללות אויר. סיון נהנתה מאד מהרעיון שהעסיק אותה שעה ארוכה....

 

אהה, וגם החטיף נהדר!!

 

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!

הורים לילדים – מה אתם מחפשים?