חג הפסח הוא אחד האויבים של המרזים, ליל הסדר וחול המועד מתרכזים בעניין אחד: אוכל אוכל ועוד קצת אוכל......

 

 

חג הפסח הוא אחד האויבים של המרזים, ליל הסדר וחול המועד מתרכזים בעניין אחד:

 

אוכל אוכל ועוד קצת אוכל......

המטרה צנועה : לשקול בסוף חג הפסח כמו ששקלנו בתחילתו !!!

 

אז כמה זה "עולה" לנו ?

מנת פחמימה 1/2 מצה =1 מצה קלה = 2 קניידלך = 1/2לחמנייה של פסח = 1 תפוח אדמה  = 1/2 כוס אורז מבושל = 3 פריכיות אורז = 75 קלוריות.

פרוסת גפילטעפיש כ 250-400 קלוריות  תלוי בגודל.

עוגיות של פסח כ-200 קלוריות, מרבית העוגיות עתירות בשומן– קוקוס, אגוזים, בוטנים...

כף חרוסת=  כ 50-100 קלוריות – תלוי במתכון הנהוג אצלכם.

יינות כוס יין יבש = כ 100 קלוריות  ,כוס יין מתוק = כ- 180 קלוריות.

המלצות:

  1. במהלך הארוחה הרבו בשתיית מים ומשקאות דלי קלוריות.
  2. מנות עיקריות מומלצות – בקר, עוף ודגים דלי שומן (בקלה, סול, סלמון, בקלה(.
  3. לנסות להימנע ממנות מטוגנות.
  4. היו פעילים, בחגאפילו יותר מתמיד !

הכי חשוב – להינות מאווירת החג, לטעום מעט מכל דבר, אבל לשמור על הגבולות !

אל תשכחו שגם מחר תהיה עוד ארוחה כזו...

 

על הכותבת:
רונית טואף
מנהלת תחום תזונה והרזייה רשת הולמס פלייס


עוד באותו נושא

מטיילים בטבע לכבוד טו בשבט

מסלול טיול לצפייה בשקדיות, תצפיות ומעיינות בפארק קנדה, באדיבות ערן ודוד גל-אור, מסלולים> להתאהב בארץ מחדש.

התגובות שלכם ...

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!

הורים לילדים – מה אתם מחפשים?