חברת "אחוה" יוצאת בימים אלה במיתוג מחודש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה ומשיקה טחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.
טחינה הוא מוצר שנמצא כמעט בכל בית בישראל, ועל פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2107, מותג הטחינה של חברת "אחוה" הינו המותג הנמכר ביותר בישראל לשנת 2017 עם נתח שוק של מעל 40%.
העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה הינו המשך ישיר לעיצוב שהשיקה אחוה לפני כשנתיים לטחינות מתוצרתה, והוא בא לתת דגש על היתרונות שהנם היותו של המוצר טבעי לחלוטין, ללא תוספת מלח ועשיר בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.
כשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).
עוד באותו נושא
בשווקים השונים קיים מגוון רחב של תיקי גן ממותגים כמו הלו קיטי ומיקי מאוס, לצד תיקים בדמות חיות ותיקי תלת מימד
ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!
התגובות שלכם ...