אנחנו נמצאים בזמנים מאתגרים, האלימות ברחובות גוהה, קיימת תחושה כי בני הנוער איבדו את התמימות והם הפכו להיות פרובוקטיביים ואלימים יותר. כהורים, אנחנו לא תמיד יודעים איך לתווך את המצב בלי ליצור יותר מדי פחד וחרדה.
האם אפשר להשתמש במדיה החברתית כדי להעצים ילדים ונוער? מסתבר שכן!
יש ויכוח בקרב הורים האם וכמה לאפשר לילדים לשתות משקאות מתוקים או מוגזים, כשברור שהעדיפות היא שתיית מים. אבל מה לגבי קפה?
חשבו רגע על הילדים שלכם. כל היום במסגרות וכל היום מישהו אחר מחליט עבורם. כמעט בכל רגע נתון אומרים להם מה לעשות ואיך לעשות את זה. מה הפלא, אם כך, שהם מתווכחים, מתעצבנים ומתמרדים?
יום הבחירות בפתח ואתו השאלה במי לבחור. היות ואינני פוליטיקאית, תעסוק הכתבה בבחירות ככלי חינוכי ולא בבחירות לכנסת.
אני בטוחה שלעיתים קרובות יוצא לכם להיתקל בכותרות בסגנון "שיניתי את הגזרה שלי בתוך שלושה שבועות... אני כבר לא רעבה...". מה זה עושה לכם?
סיום שנה ותחילת שנה הם זמן לאיחולים אך גם להתבוננות, לא רק לחשבון נפש אלא דווקא לספירת ההצלחות.
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 >
ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!