רוב ההורים, אני חושבת, נמצאים במבוכה רבה בקשר למשמעות התנהגותם המינית של ילדיהם. ומה הפלא?
עוד באותו נושא
ילדים שלא ישנים או מתקשים להירדם אינם דבר נדיר בכל גיל. מה הסיבות להפרעות בשינה? איזה מיתוסים קשורים לשנת ילדים, איך מטפלים בבעיות שינה, איזה יתרונות/חסרונות יש לכל שיטה ואיך הקשר גוף-נפש קשור?
ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!
התגובות שלכם ...