יש לי ילדה שעולה לכיתה א' קוראת וכותבת ובחשבון שולטת בחיבור חיסור כפל וחילוק. מה כדאי להמליץ למורה לעשות איתה כדי שלא ישעמם לה?
שלום לך אמא יקרה!
השאלה שלך לגיטימית בהחלט ומחייבת התייחסות מתאימה כדי שלא לגרום לילדה לתסכול מהשעמום...
כדאי מאוד לנהל שיחה עם המורה לפני תחילת שנה"ל ולהחליט באילו ספרים הילדה תשתמש בשנה הבאה.
ישנן שתי אפשרויות:
האחת לעבוד בספרים המיועדים לכיתה א‘ ולקבל דפי תגבור בנוסף.
והשניה לעבוד עם ספרי לימוד המיועדים לכיתה ב‘.
במקביל כדאי לעכב את קצב העשרה הביתי בתחומים אלו כדי לתת לילדה לחוש טוב עם בני גילה. (ניתן להעשיר את הילדה במקצועות אחרים שבבית הספר ספק אם יגיעו אליהם...).
בהצלחה
ובמיוחד בהתחלה החדשה!
ליאת שטיגליץ, מנהלת תחום מעברים מסגרות וכיתה א‘, פורטל אמאבא
עוד באותו נושא
המעצבת אירית כחלון סוקרת את השיקולים לתכנון שולחן הכתיבה, מיקומו בחדר, התאורה והגוונים שמסביב - גורמים המשפיעים על הריכוז, האנרגיה והתחושה הכללית של התלמיד.
ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!
התגובות שלכם ...