רוב מקרי הטביעה מתרחשים בגלאי 1-4.

בגיל חמש וחצי הילד אומנם בוגר, אך חשוב להיות בקרבתו ולבדוק כל כמה דקות שהכול בסדר ולשמור על קשר ולהיות קשובים לילד. לעולם אין להשאיר ילד באמבטיה מלאה!!! או בגובה מים העלול לגרום לילד לחנק וטביעה.

רני פלד, מנהל תחום בטיחות, פורטל אמאבא 


עוד באותו נושא

איך למנוע טביעה

איך למנוע טביעה מהאמבטיה הראשונה?

במהלך הקיץ אנו מתבשרים לצערנו מדי שבוע ובעיקר בעיתוני הבוקר ביום ראשון על טביעה של פעוטות וילדים בבריכות שחייה ציבוריות ופרטיות, שאירעו במהלך סוף השבוע החם.

התגובות שלכם ...

מוצרי החודש

אני מרגיש

ספר ההפעלה הנפלא של דן שטאובר מעודד ילדים לדבר על רגשות ולפתח תקשורת טובה. מומלץ!